Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Säljare och återförsäljare sökes!!

Inlägg 1 av 4

2004-09-23, kl 14:39

username

Jonas
Bergström

Inlägg: 5

Säljare och återförsäljare sökes!!

Hej! har precis fått ensam rätt i sverige på en ny tvål som är unik.
varför då undrar du nu??
Jo för att med denna så behöver du varken vatten eller handduk efteråt...du tar bara en klick i handen smörjer in och väntar ca 20sekunder så är du torr igen.."unikt va"

denna har uppskattats väldigt mycket av en vän som är flygvärdinna och som inte har tillgång till vatten och handduk så lätt mellan allt som hon serverar.

vi finns på sollentuna mässan imorgon fredagen den 24/september till lördagen den 25/september. Företaget heter Produx!

men vi söker även fler säljare runt om i landet vi själva håller till i stockholm./hör av dig till [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2004-09-28, kl 16:51

username

Imran
Akhtar

Inlägg: 1

citat: "du tar bara en klick i handen smörjer in och väntar ca 20sekunder så är du torr igen.."unikt va"


Så du menar att efter ett toalett besök om man råkar ha urin och avföring på händerna och sedan gnider in denna rengörande salva på händerna så..vips...försvinner alla dessa exkremiteter i tomma intet??? wow ...det kallar jag utveckling!!! Tänk vilken bättring gentemot det gammelmodiga sättet tvål och rinnande vatten för att lösa up och forsla bort all denna smuts...spännade :))

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2004-09-29, kl 13:52

username

Jonas
Bergström

Inlägg: 5

Citat:

Ursprungligen postat av:

citat: "du tar bara en klick i handen smörjer in och väntar ca 20sekunder så är du torr igen.."unikt va"


Så du menar att efter ett toalett besök om man råkar ha urin och avföring på händerna och sedan gnider in denna rengörande salva på händerna så..vips...försvinner alla dessa exkremiteter i tomma intet??? wow ...det kallar jag utveckling!!! Tänk vilken bättring gentemot det gammelmodiga sättet tvål och rinnande vatten för att lösa up och forsla bort all denna smuts...spännade :))



ja faktiskt så menar jag det...även fast jag vet vad du menar...men jag antar och hoppas att duinte skiter i dina egna händer ;P...tvålen blev iallefall uppskattad på mässan kan jag ju säga...och åhlens är intresserade men vi söker fler säljare runt om i landet

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2004-10-17, kl 21:28

Gonte

Gonte

Inlägg: 16

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej! har precis fått ensam rätt i sverige på en ny tvål som är unik.
varför då undrar du nu??
Jo för att med denna så behöver du varken vatten eller handduk efteråt...du tar bara en klick i handen smörjer in och väntar ca 20sekunder så är du torr igen.."unikt va"

denna har uppskattats väldigt mycket av en vän som är flygvärdinna och som inte har tillgång till vatten och handduk så lätt mellan allt som hon serverar.

vi finns på sollentuna mässan imorgon fredagen den 24/september till lördagen den 25/september. Företaget heter Produx!

men vi söker även fler säljare runt om i landet vi själva håller till i stockholm./hör av dig till [email protected]



Hmm... inte för att klaga, men det verkar väldigt likt gelen som används i nästan alla svenska bajamajor...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat