Inlägg 1 av 4
2007-11-16, kl 10:30
Partner till rinnande vatten!
Inte riktigt som rubriken låter kanske, men nästan!
Jag bedriver försäljning av industri produkter som svetsar,plasmaskärare etc för industri/verkstäder och privatpersoner
Jag söker en partner som kan gå in med ett minimum av 100-150.000:- som delägare i mitt företag (idag enskild)
Vi omvandlar det till ett AB och utvecklar mitt redan färdiga koncept med en lönsammare metod som kräver lite mer tid men som lönar sig mångfald i slutändan! (inom 3-6mån)
Vem är du?
Jag ser gärna att du först o främst bor i Göteborg eller Stockholm!, att du har körkort så du kan ordna med våra leveranser till och från vårat "lager" vi har produkterna uppställa i inför leverans ut till slutkund.
Bägge fötterna på jorden med ett ekonomiskt sinne och som brinner för att vara sin "egen" och vilja lika mkt som jag själv vill vara ekonomiskt tryggad i framtiden med företaget som sin livlina.
"Partnerskap" skrivs med en närvarande advokat som vi upprättar tillsammans som en trygghet för båda.
Jag är:
28år
Egen sedan 2004
Pappa till William 4mån och Nathalie 7år
Bosatt i SUNDSVALL/NJURUNDA
Villaägare med sambo och 3 hundar och Volvo ;)
Säljare sedan 1998 dvs 9år och anser mig besitta dom kunskaper som behövs för att aktivt driva företaget vidare.
Tycker du det verkar intressant och vill bli nr 2 i TRADUS?
RING eller maila mig så berättar jag mer om mina ideer!
070-2402424 , [email protected]
Mvh/ Jonas Eriksson
SUNDSVALL
Svara Svara med citat