Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Webbdesign

Inlägg 1 av 2

2007-02-14, kl 18:42

username

Joel
Bahar

Inlägg: 16

Webbdesign

Hejsan,

mitt namn är Joel Bahar och är en varm yngling. Det ligger till så att jag idag fick en tanke, som jag jätte gärna skulle vilja höra mig för om vad ni tycker.

Såhär är det, jag har drivit ett community i ca 1 år snart. Och vill väldigt gärna utveckla både sidan och mina idér. Sidan har inriktning webbdesign, vilket även berör allt om hemsidors uppbyggnad till grafik/design.

Problemet är att jag har hamnat i en svacka och är helt paff med idér. Jag vet att var sak tar sin tid, men just nu känns det mycket märkligt. Jag har inte hittat på något på 2 månader och känner att jag behöver en lyckospark.

Så till min fråga, finns det någon där ute som har något tips? vad kan jag göra så att sidan blir bättre? vad ska jag erbjuda mina medlemmar/besökare?

Måste tyvär meddela att kapital finns för tillfälligt ej. Men känner du att du har väldigt mycket ledig tid och hjälpvillig är du alltid välkommen!

Länk till hemsidan är: http://www.unikwebbdesign.se

Med många vänliga hälsningar Joel Bahar

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2007-02-14, kl 21:18

username

Fredrik

Inlägg: 28

Hej Joel !

Hör av dej till mig så skall vi se om vi inte kan fixa något.
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat