Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Jag har idèer, men jag behöver hjälp.

Inlägg 1 av 1

2007-09-14, kl 17:47

username

Medlem

Jag har idèer, men jag behöver hjälp.

hej

Jag är ny på denna sida. jag bor i gbg. Jag vill komma i kontakt med seriösa personer som vill starta ngt stort i svergie eller i utlandet (Utlandet: Distubition, distributions rättigheter m.m).

Jag själv har jätte bra idèer, men vill sitta ner med 2-4 personer och snacka igenom idèer m.m och tillsammans kanske starta ett eller fler företag.

För att kunna lyckas starta ett företag som håller långsiktigt krävs det att man är ett par stycken, man måste bolla fram o tillbaka med idèer, och alla människor har för och nackdelar, egenskaper som kan komma till nytta när man är fler.

jag har själv tidigare haft butik, jag har hjälp ett par restauranger i gbg. jag har idèer på saker som inte finns i svergie. jag är inte så bra på lagar, jag är dålig när det kommer till det.
Därför söker jag några stycken så att man kompletterar varandra.

jag är inte ute efter pengar eller så....vill bara träffa några seriösa i gbg över en lunch eller fika och bara diskutera o skapa en business relation o se vad man kommer fram till.

jag vill att dom jag lär känna ska få höra på mina idèer.
jag är känd av många butiks ägare o företagare i gbg o sthlm.

"Om det finns en vilja, finns det en väg"

mitt mail: [email protected]

hör av er så kan vi ta en fika o bara snacka

M.v.H  R.G

Svara Svara med citat