Inlägg 1 av 1
2007-10-04, kl 08:12
Idè till klädmärke, community m.m
hej
jag har idèer och concept till nytt klädmärke,t-shirt,tv-program, och mycket annat.
jag har massor med idèer till t.e.x community som exempel (facebook,playahead), jag har idèer till tv program, har varit i kontakt med kanal 5 och fått produktionsbolag, men jag har inte tagit kontakt med dom, för jag vet inte hur sånt funkar.
jag har många idèer, finns det ngn som vill vara med att tillsammas med mig jobba på mina idèer, hör av er.
jag är bra på komma med idèer, på vissa saker vet jag inte hur jag ska gå till väga och därför behöver hjälp.
jag har en del pengar jag vill lägga på mina idèer, men jag vet som sagt inte hur jag går tillväga.
Som sagt jag har flera idèer, personer som vill vara med som delägare m.m på vissa av mina idèer. Hör av er så kan ni få höra på mina idèer.
jag bor i Göteborg, om det finns ngn från gbg här kan vi träffas och diskutera mina idèer över en fika eller något.
jag är ny på sida, så jag vet inte exakt hur sidan funkar så jag skriver mitt mail för kontakt. ni kan adda mig på MSN också.
[email protected]
M.v.H R.G
Svara Svara med citat