Inlägg 1 av
11
2007-05-03, kl 12:46
Joanna
Olofsson
Bokföringsbyrå sökes
Hej,
Jag har precis kämpat mig igenom detta årets deklaration och känner att jag absolut behöver hjälp inför nästa års deklaration och från och med hösten 2007 även med bokföringen i min lilla enskilda firma.
Finns det någon här som känner till någon bra bokförare? Mailar gärna mig på [email protected].
Vänligen
Joanna Olofsson
Joanna Olofsson
Kognitiv Terapeut
Svara
Svara med citat
Inlägg 3 av
11
2007-05-04, kl 12:36
Daniel
Johansson
Gunnar, du må vara kompetent men är det inte lite fräckt att "utnyttja" startaeget.se på detta viset?
// Daniel Johansson //
DEJI Quality Consulting //
Kvalitetsteknik - Produktionsteknik - Administration
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 5 av
11
2007-05-04, kl 19:01
Lidali
Jag hoppas bara att r1ekonomi är (mycket) bättre på ekonomi än på hemsidor (som dom också erbjuder):-)
Förlåt, kunde inte låta bli, men jag håller ju inte direkt på med bokföring heller eftersom jag inte är duktig på det:-)
www.lidali.com
Hemsidor | Grafisk formgivning | Fotografering
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 7 av
11
2007-05-04, kl 22:52
Daniel
Johansson
Andy Svensson: Gunnar gör väll inte fel tycker jag. Det är många som erbjuder sina tjänster på starta eget Daniel. Jag känner också en duktig kvinna som heter Monica http://www.r1ekonomi.se/ där kan du se hennes sida. Får väll säga att jag inte tjänar en krona på att rekomendera henne. Men jag gör det ändå.
Vänligen
Andy
Andy-> Jag ser inget fel i att rekommendera exempelvis ekonomer till denna fråga, men att tipsa om sitt eget forum på detta forumet är inte vackert.
- Ungefär som att knalla in i grannens databutik och sätta upp reklamaffischer om sin egen databutik..
Hade jag (eller du) tipsat om Gunnars forum så spelar det ingen roll eftersom vi är "vanliga" besökare utan egenintresse.
Sedan måste jag samtidigt säga att jag blev imponerad av www.estra.se som webbsida för företagare...(!)
// Daniel Johansson //
DEJI Quality Consulting //
Kvalitetsteknik - Produktionsteknik - Administration
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat