Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Intr. av hälsa?

Inlägg 1 av 6

2007-09-13, kl 22:13

Jannejac

Jannejac

Inlägg: 13

Intr. av hälsa?

Flavonmax är en Ungersk produkt som är utvecklad av Prof. Dr Dinyan Zoltan som har forskat på flavonoiders hälsoeffekter i över 30 år. 
Har du någonsin hört att det är lämpligt att ta ett glas (eller två) rödvin per dag? Men vet du varför?
Jo, pga. en flavonoid i rödvin som heter resveratrol. Det pågår tusentals forskningsprojekt bara på resveratrol.
FlavonMax är ett flavonoidkoncentrat i syltform. En burk FlavonMax innehåller 1200 olika flavonoider (bla. resveratrol!) och mängden flavonoider motsvarar 300-400 liter rödvin.
Det går åt ca. 35-40 kg ekologiskt odlade frukter o bär för att producera en burk FlavonMax.

Nu håller vi på att lansera denna produkt i Sverige och EU. Flavonmax fick nyligen utmärkelsen årets produkt i Ungerna 2007.

Tibor Odor är den personen som tagit detta till Sverige och reser nu runt bla. i Malmö, Göteborg o Stockholm coh håller informations seminarier!

GeszMax Ungerska ledningen kommer även nu till Sverige 24/9 till Stockholm och 26/9 till Göteborg

Kontakta gärna mig om det känns att detta skulle vara av intresse för dig att vara med och marknadsföra denna unika produkt!

mvh
Jan-Erik

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2007-09-13, kl 23:49

mlundgren

mlundgren

Inlägg: 204

Alkoholen i rödvinet har ju dock också en positiv, blodförtunnande effekt...och vin är säkerligen betydligt godare än det där flavonidkoncentratet. Bara en tanke...
Men det är klart...tänk hur man skulle må dagen efter att ha hällt i sig 300-400 liter rödvin.

Mikael
www.l-c.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2007-09-14, kl 00:38

Jannejac

Jannejac

Inlägg: 13

Mikael Lundgren, du har nog misstolkat mitt inlägg!!
Jag bad de som vara intresserade att kontakta mig.
Du verkar inte vara intresserad av hälsa eller av Flavonmax... Så jag förstår inte varför du bryr dig om att göra ett inlägg!

Jag har gjort mitt första inlägg på detta forumet idag. Jag trodde faktiskt det var en seriös sajt där vi kunnde ha nytta av varandra! 
Hoppas detta var ett undantag!

/je

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2007-09-14, kl 09:04

username

Sofie
Svensson

Inlägg: 5

Finns det ngn hemsida man kan gå in på och söka information om produkten?
/Sofie

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2007-09-14, kl 10:02

Jannejac

Jannejac

Inlägg: 13

Absolut, www.flavonmax.com
Välj språk på första sidan och sedan kan du titta på dera film på nästa sida! Översättningen finns mer att önska men hela sajten är under korrekturläsning....

//je

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2007-09-14, kl 15:09

mlundgren

mlundgren

Inlägg: 204

Jan-Erik, jag har ju faktiskt inte kontaktat dig. Tråkigt om det blir för mycket "Flavonmax"-, "HerbaLife"-, och "KiloKiller"-annonserande i forumet. DET känns inte så seriöst...

Mikael
www.l-c.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat