Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Jag MÅSTE få ett kassasystem som fungerar!

Inlägg 1 av 5

2007-10-21, kl 16:23

kane

kane

Inlägg: 3

Jag MÅSTE få ett kassasystem som fungerar!

Har en webbshop som är byggd utav en Webbtekniker. Har varit igång ett bra tag och ha även fysisk butik. Jobbar ensam, och ... ja.... behöver jag berätta att mitt lagersaldo är RIKTIGT dåligt?
Jag vill investera i ett bra kassaprogram som fungerar att sammanföra med min webbutik där även sålda varor i fysiska butiken räknas av. HJÄÄÄLP - vart vänder jag mig????

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2007-10-21, kl 16:47

Magnus Olsson

Magnus Olsson

Inlägg: 351

Kan inte din webbtekniker hjälpa dig med detta? Ditt system måste integreras med din nuvarande webbutik och lager i förhållande till din kassa för att det ska samköra. Det borde inte vara omöjligt att bygga men kan ta lite tid och vara kostsamt om det ska vara ett säkert system, kopplas till kassakvitton och betalfunktioner så som kort.

Med vänliga hälsningar

Magnus Olsson
Uddatorp AB
www.uddatorp.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2007-10-21, kl 17:36

kane

kane

Inlägg: 3

Ja, det kanske är det bästa alternativet... Ska skicka ett mail till honom direkt...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2007-10-21, kl 23:14

Magnus Olsson

Magnus Olsson

Inlägg: 351

Ja det är i alla fall ett bra första steg. Det tar längre tid för en ny person att sätta sig in i ditt befintliga system och som ska anpassa detta än att använda den som byggt det från början. Alternativet är att byta system helt till en färdig paketlösning. Men dem är också oftast kostsamma så det är ett övervägande värt att begrunda.

Med vänliga hälsningar

Magnus Olsson
Uddatorp AB
www.uddatorp.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2007-10-22, kl 06:41

kane

kane

Inlägg: 3

Tack för tipset, körde iväg ett mail till honom igår. :-)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat