Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Sportbar!

Inlägg 1 av 7

2004-09-17, kl 11:35

trojaaa

trojaaa

Inlägg: 2

Sportbar!

Godmorgon!

Jag har en så att säga en lysande affärside inom barbranschen. Eftersom jag älskar sport vill jag öppna en sportbar, eftersom jag vet att det råder brist på sådana på många ställen i Sverige(och utomlands). Har dock ingen erfarenhet av starta eget och leda så jag skulle gärna vilja starta det med någon annan också. Hör av er till mig om det låter intressant. /Joakim

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2004-09-18, kl 21:43

username

Andreas
Poike

Inlägg: 108

Ett tips är att du funderar på vad DU kan tillföra ett samarbete. Lycka till!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2004-09-22, kl 23:25

username

Johnny
Ohlsson

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Godmorgon!

Jag har en så att säga en lysande affärside inom barbranschen. Eftersom jag älskar sport vill jag öppna en sportbar, eftersom jag vet att det råder brist på sådana på många ställen i Sverige(och utomlands). Har dock ingen erfarenhet av starta eget och leda så jag skulle gärna vilja starta det med någon annan också. Hör av er till mig om det låter intressant. /Joakim

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2004-09-22, kl 23:30

username

Johnny
Ohlsson

Inlägg: 2

Sorry Joakim gjorde en liten tavla där, försök nr:2 då!!
Jag håller på att övertala min lillebror att göra samma sak som du är inne på, hur långt har du kommit i planeringen? Vart vill du öppna?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2004-10-03, kl 15:30

username

Ola
Svensson

Inlägg: 25

Det krävs en hel del kapital att starta en bar, inte bara en bra affärside.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2004-11-18, kl 18:11

username

Tomas
Nilsson

Inlägg: 2

Hur mycket kapital? Kan man inte överta någon restaurang som kk-ar? jag är helt okunnig när det gäller sånt här. jag startar gärna en sportsbar dock.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2005-10-22, kl 22:58

username

Tony
Saha

Inlägg: 19

vilken stad? jag vill gärna öppna en o jämtland. skriv gärna till mig så kan vi disskutera.. även om vi inte ska öppna i samma stad kan vi hjälpa varandra med lite ideer..

Inläggets betyg
Svara Svara med citat