Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

import från kina

Inlägg 1 av 5

2008-12-26, kl 04:07

username

Qi
Ge

Inlägg: 9

import från kina

jag har tänkt att start ett företag i kina som sysslar med import och export till sverige ,nu söka jag partner. om ni är intresserade kan maila mig [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2008-12-29, kl 11:37

glasspinne

glasspinne

Inlägg: 17

Vad har du tänkt att importera?

No way is the easy way.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2009-01-05, kl 23:57

GöranH

GöranH

Inlägg: 144

Hej är intreserad av växter skulle vilja ha fröer som inte finns här kokosnöts föer ja bara hittade på vet ej vad som finns såg på tv om en kaktus dom gorde salva av kaktusen jätte bra salva men ja ska ju kunna ha dem i inomhus här i Sverige det fins ju nog mycket sånt där i Kina ja vet ej vad som hade blivet men du ser ju vad dom har o kan fråga hur man kan göra salva eller något annat ja tror inte det kostar något o fråga och fröerna är nog billiga med är du i Kina nu då kan du skriva till min epost [email protected] så får du min adres det tar ju inte så stor plats ja väntar på dej ha det bra o ha det bäst det är väl så man gör för att få vänner med MVH Göran H

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2009-01-06, kl 11:34

username

Medlem
#53266

Inlägg: 4

Göran Hallberg, du är en mångsidig person eller? Du verkar hålla på med väldigt mycket i alla fall.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2009-01-06, kl 19:11

GöranH

GöranH

Inlägg: 144

Ja håller på med mycket har ju aldrig varit anstäld men så har ja många kontakter med ja vet ju inte vem du är har du hyrt lägenhet av mej vill du mej något skriv då [email protected]  apan känner ingen men alla känner apan  MVH Göran H

Inläggets betyg
Svara Svara med citat