Inlägg 1 av
12
2004-09-13, kl 13:18
Sanna
Berggren
Grossister av underkläder
Hejsan!
Vi är två tjejer som funderar på att öppna en affär med leksaker och underkläder för vuxna, EJ porr.
Skulle dock vilja ha lite tips om grossister ?
Och gärna veta lite om vad det kan tänkas kosta att starta eget.
Mvh
Sanna
Svara
Svara med citat
Inlägg 3 av
12
2004-11-16, kl 12:21
Anne-Louise
Eklund
Hej. Jag har en webshop inom området som vänder sig till
kvinnor och par. Den är till salu. Den är fullsorterad och kan drivas utan varulager, på detta vis når ni hela Sverige.
Jag har lagt ner 150 000:- på den men säljer den för endast 50 000:-. Den är verkligen fin , jag har även gratis tips för bättre sexliv osv. Hör av er till mig
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 4 av
12
2004-11-17, kl 21:24
Kay
Almqvist
Hej,
Vi står i begrepp att öppna hemsida samt butik den första januari.
Vi har dessutom 50 säljare för homeparty.
Jag är lite nyfiken var ni finns?
Har även andra råd att ge er så kontakta oss gärna.
Mvh
Kay Almqvist
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 7 av
12
2005-09-12, kl 13:06
gsfgdsgfsdg
Det finns tyvärr ingen lönsamhet inom detta område. Marginalerna är ganska bra (man köper billigt och säljer dyrt), men eftersom säljfrekvensen är så otroligt låg så går det inte att nå lönsamhet. Sverige är helt enkelt en för liten marknad för den här typen av produkter. Idag finns det kanske ett 50 tal butiker bara på nätet och marknaden har egentligen plats för max 5. Det är med andra ord extrem konkurrens. Jag har en bekant som drev webshop med leksaker för vuxna (ingen porr eller underkläder) i två år innan hon gav upp. Hon arbetade i stort sett i två år utan lön. Hur det ligger till med underkläder vet jag inte. Kanske finns det marknad där... Kolla upp det!
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat