Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Sökes Grossister på kläder/smycken mm av Goth/Punk/rock mfl. stilar Samt textil tryckare/tillverkare

Inlägg 1 av 3

2004-09-10, kl 10:52

username

Andreas
Halonen

Sökes Grossister på kläder/smycken mm av Goth/Punk/rock mfl. stilar Samt textil tryckare/tillverkare

Hejsan

Jag håller på startar ett företag och letar nu flera grossisster av kläder och smycken som passar in på dessa stilar (eller närliggande stilar.)
Goth
Punk
Hård Rock
Synth

Även t-shirts/väskor mm i bra kvalite med custom tryck som jag framställer är intressant.
Dvs någon som tillverkar billiga t-shirts/väskor i bra kvalite samt någon som trycker t-shirts.

Maila mig på [email protected] eller svara bara här.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2005-01-10, kl 19:24

username

Borttagen
medlem

Hej!
Har du inte funderat på att starta en second hand-butik för ungdomskläder med speciell inriktning? Såvitt jag vet finns i vart fall ingen sådan i Stockholm och eftersom det är dyra kläder och ungdomar fort tröttnar och vill ha nytt så kanske det vore något att tänka på?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2005-02-21, kl 20:40

username

Constantin
Iliescu

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hejsan

Jag håller på startar ett företag och letar nu flera grossisster av kläder och smycken som passar in på dessa stilar (eller närliggande stilar.)
Goth
Punk
Hård Rock
Synth

Även t-shirts/väskor mm i bra kvalite med custom tryck som jag framställer är intressant.
Dvs någon som tillverkar billiga t-shirts/väskor i bra kvalite samt någon som trycker t-shirts.

Maila mig på [email protected] eller svara bara här.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat