Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Några områden kvar

Inlägg 1 av 1

2007-05-24, kl 20:42

LottaJ

LottaJ

Inlägg: 20

Några områden kvar

Eftersom jag inte vill ha för tätt med ÅF till mina vackra, unika hantverks/heminredningsprodukter från Vietnam så återstår nu  några områden i Sverige där jag söker ÅF. Följande områden ar just nu aktuella: Blekinge, Skåne, Halland (ev), Älvsborg, vissa delar av norra Sverige samt Vissa delar av Västra Götaland.
Produkterna är lättsålda till alla kundkategorier och prisvärda för att vara gediget hantverk. De kunder och ÅF jag redan har är otroligt nöjda och de återkommande kunderna många. Då jag är ett litet företag har jag ej möjlighet att vara på alla mässor men jag har det lilla företagets fördelar med att jag är nåbar i princip jämt samt snabba korta beslutsvägar vid frågor eller synpunkter.Mina nuvarande ÅF och sammarbetspartners är inredningsbutiker, presentbutiker, Feng Shui konsulter, hotell mm. Så produkterna passar i skilda sammanhang.

Eftersom det har visat sig att det är väldigt svårt att göra produkterna rättvisa på bilder så kommer jag gärna ut och visar produkterna för dig!

Ta chansen att få in dessa produkter i din butik eller annan verksamhet.
Välkommen att höra av dig!
[email protected]
www.houseofl.com

Svara Svara med citat