Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Jobba hemifrån!

Inlägg 1 av 1

2008-10-12, kl 17:12

username

Johan
Sellner

Inlägg: 6

Jobba hemifrån!

Tiden räcker inte till!

Frukt i Dalarna Kb är ett företag som startades i januari 2008, vi levererar varje vecka fräscha fruktkorgar m.m. till företag runtom i Dalarna.

Vi som driver företaget är jag och far min. Jag arbetar mer än heltid på Swedbank och far min är pensionär. Han sköter leveranser och jag sköter det mesta andra som kan göras på kvällar och helger, och tiden räcker inte till! Far min är inte någon säljare och jag är inte tillgänglig på dagtid p.g.a. mitt arbete, det vi nu söker är någon som tror på vår affärsidé, som är självgående och som kan sälja.

Vi behöver någon som kan ta några timmar i veckan och ringa runt och sälja in vår idé till företag i vårt närområde i Siljansregionen. Du kan bo var som helst i Sverige.

Ersättningen blir provision, F skatt är inget krav, du kan även arbeta som anställd.

Är du intresserad, skicka gärna ett mail och berätta varför du tror att just du passar som säljare för vårt företag!

Läs mer om vår affärsidé på

www.fruktidalarna.se

mail till:
[email protected]

/Johan

Svara Svara med citat