Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Hemsida för 795:-

Inlägg 1 av 2

2007-06-11, kl 14:22

1design

1design

Inlägg: 99

Hemsida för 795:-


Söker ditt företag en hemsida, eller en förnyelse?

Vi erbjuder en unik hemsida för 795 exl moms.
Och innan ni betalar gör vi ett gratis utkast, så du får alltså se din sida innan du betalar och godkänner...

-------------------------------------------------

Detta kan också kombineras med en unik logotyp för
495 exl moms.

-------------------------------------------------

Gå in på vår hemsida för att så våra referenser.
www.c4media.se

Österäng Media HB
Org. nummer: 969727-2038
Momsreg.nr/VAT-nr: SE969727203801
0735-426642

Med Vänlig Hälsning
Mikael Åkesson

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2007-06-11, kl 15:50

username

Gustav
Olsson

Inlägg: 18

Hej alla!

Till att börja med vill jag be alla om ursäkt för att nedanstående inlägg kommer låta väldigt nedlåtande och irriterat, men tyvärr orkade jag inte längre bara sitta och hålla dessa åsikter för mig själv, så här kommer dom.

Mikael är en av de anledningar som gjort att jag spenderar mindre och mindre tid på detta forumet. Han är ett praktexempel på att startaeget.se är på väg att totalt spåra ut och går mer och mer mot ett oprofessionellt forum.

Det som nu fått droppen att rinna över hos mig och gjort att jag skriver detta inlägget är att Mikael nu gång på gång (hur många gånger Mikael, 20, 30 gånger??) postat samma post om att han bygger hemsidor för 795 kr. Vi vet om detta nu, så det räcker...

Genom att ta bort sitt tidigare, exakt likadana inlägg, och där efter posta ett nytt vill Mikael enbart marknadsföra sin tjänst och komma upp på listan över senaste inläggen. Enligt mig är detta inte bara spam utan också oprofessionellt och väldigt störande.

Mitt förslag till dig Mikael om du vill att fler skall se ditt erbjudande här på startaeget är att du KÖPER dig en annonsplats här. Det kostar pengar, men det är så världen fungerar.

Att Mikael har varit uppe i flertalet andra diskussioner om forumets förfall här på startaeget gör dess utom inte saken bättre. Han är tyvärr just ett praktexempel på en oseriös företager (eller i alla fall ger han den bilden till mig). Diskussionerna har varit allt i från om att han utgett sig för att vara företagare utan att haft registrerat företag, att han har frågat om hur han skall mörka svarta pengar han fått så att inte skatteverket skall se dom när han sen startade företag och så vidare.

Tror säkert många kommer stöta sig på mitt inlägg här, men tyvärr tror jag det behövs för att försöka rensa upp i forumet och försöka få det till en vettig plattform för seriösa företag, personer intresserade av företagande eller personer som vill starta företag.

Tyck gärna till, hata mig gärna, men tyck till!

Vänligen Gustav Olsson

PS. Då jag vet att Mikael brukar ta bort trådar som denna när han får kritik har jag sparat tidigare inlägg och kommer återskapa tråden om den försvinner. Bara så ni vet. DS

Inläggets betyg
Svara Svara med citat