Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 2

1 2
Forum Övrigt

Min hemsida

Inlägg 11 av 16

2006-10-09, kl 22:46

username

Medlem
#49305

Inlägg: 12

Hej.
När jag startade hemsidan så skrev jag Orelevanta saker om jag ska vara ärlig och endel av det finns fortfarande kvar. Numera är syftet med hemsidan att sälja böcker (Dock kommer jag inte börja med det förrens om en månad.)  Ja man kan skicka mail med sina problem eftersom jag faktiskt ÄR ovanligt bra på  problemlösning. Dock kan jag ju inte svara på vadsomhelst utan det jag inte kan låter jag helt enkelt bli att svara på. Men de problem jag egentligen syftar på är såna här vardagsproblem som vanliga människor kan stöta på i vardagen. Om jag kan hjälpa någon genom detta så är det ju bra. Men jag håller med om att det kan verka lite konstigt när det står så. tyvärr har jag ibland svårt att formulera mig=( Tycker du att jag ska ta bort det eller låte det stå kvar. eller har du något annat förslag på hur jag kan formulera mig bättre?

MVH Mia

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 16

2006-10-09, kl 22:49

username

Medlem
#49305

Inlägg: 12

Detta är min hemsida www.problemfri.dinstudio.se

Mia

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 13 av 16

2006-10-09, kl 22:54

antonio

antonio

Inlägg: 240

Det är nog bristen på formulation som är problemet :P ovanstående tycker jag är bra att utgå från, utveckla det bara så att folk vet vad för slags frågor man kan ställa...
Bra initiativ...

Jag har en fråga till dig, du är ju en bra problemlösare ;)

En vännina till mig har problem med att formulera vad det är hon sysslar med på sin hemsida, vilka tips kan jag ge henne? *s*

T.ex. kan du på framsidan ha "Denna sidan är skapad för att hjälpa människor hitta fiffiga lösningar till sina vardagliga problem, det är min passion att hjälpa och försöka lösa dessa problem och hoppas att du ska trivas när du surfar på min hemsida.
För att hjälpa andra tackla vardagens nyck så finns det på hemsidan även böcker man kan köpa för att underlätta vägen till lycka..."

Eller något sådan ;)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 14 av 16

2006-10-09, kl 22:59

username

Medlem
#49305

Inlägg: 12

Tack tack! du Förstår säkert inte hur mycket du hjälper mig nu=))) tack! *Lycklig!!!*

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 15 av 16

2006-10-09, kl 23:02

antonio

antonio

Inlägg: 240

Hah nu gav du mig ett stort leende på läpparna, lycka till med allt :)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 16 av 16

2006-10-10, kl 00:11

username

Stefan
Svensson

Inlägg: 135

Det brukar ta max en vecka innan domänen existera och peka mot rätt webbhotell.
Testa då och då så märker du när det funkar.
Apropå problemlösningar, så finns det en bra bo i ämnet.
"Problemlösning enligt Puh" Ja ni vet den där nallen som gillar honung och är rädd för Heffaklumpen.
Brukar faktiskt själv använda mig av den och det funkar.
Men det är betydligt trevligare att skriva till Mia om sina problem
och få personliga svar.

Just nu så löste jag en litet problem som stod i kalle Anka tidningen, det var tänkt som en rebus:
En mus + S + borg=

Svårare kan det knappast bli och i ärlighetens namn så måste jag erkänna att jag tjuvtittade på lösningen - men bara med ett öga.

Hälsningar!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 2 av 2

1 2