Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Kläder för försäljning - nytt märke på G

Inlägg 1 av 3

2004-09-04, kl 12:21

username

Mathias
Blomberg

Inlägg: 11

Kläder för försäljning - nytt märke på G

Hejsan Alla

Vi är ett företag som satsar på 3 olika led, vi är i nystarten och ett av dessa "led" är produktion av egen designade kläder. Vi undrar nu om det finns föreningar för kommande mässor där man kan visa sina kläder eller hemsidor och egna diskussionsgrupper eller liknande, kanske ett nätverk av intressenter som är intresserade anya fabrikat och designer.

[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2004-12-20, kl 01:08

username

Mathias
Pettersson

Inlägg: 7

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hejsan Alla

Vi är ett företag som satsar på 3 olika led, vi är i nystarten och ett av dessa "led" är produktion av egen designade kläder. Vi undrar nu om det finns föreningar för kommande mässor där man kan visa sina kläder eller hemsidor och egna diskussionsgrupper eller liknande, kanske ett nätverk av intressenter som är intresserade anya fabrikat och designer.

[email protected]


Hej,

Jag driver ett klädesföretag på internet. Vi säljer märkeskläder etc. Om du vill nå ut med ditt klädesmärke så kontakta mig på: 0735 45 55 56. Så kan vi diskutera vidare om vi kan lägga upp ditt märke för försäljning på våran sida.

MVH Mathias.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2005-12-17, kl 01:22

username

Jon
Åström

Inlägg: 1

Hejsan!

Jag är en kille som ska starta ett klädesföretag på internet som ska sälja via kund orderställd beställning.

Och då behöver jag märkes kläder:)

har du några bilder på hur märket ser ut??

Hör av dig:)

Mvh Jon

Inläggets betyg
Svara Svara med citat