Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Kreativa webbprojekt köpes!

Inlägg 1 av 2

2009-06-01, kl 10:36

username

Joacim
Vilhelmsson

Inlägg: 4

Kreativa webbprojekt köpes!

Söker för kunds räkning nystartade webbsidor och/eller befintliga sidor med intäkter. Forum, communitys, smarta och roliga lösningar är av intresse.Min kund är INTE intresserad av Blocket-kopior och mindre genomarbetade projekt där det tydligt syns och framgår att någon större tid inte nedlagts i projektet.Ni som vill sälja en sida med snygg design och ett tydligt koncept är välkomna att kontakta oss för en förutsättningslös diskussion. Vi, liksom ni, anser att sekretess är viktigt. Välkommen att kontakta:Joacim [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2009-06-07, kl 13:58

username

Zoran

Inlägg: 9

Hej!Jag har planer på att sälja min studentsida.Studenta.se går ut på att Högskolestudenter kan ladda ner och dela med sig alla former av laglig kursmaterial i form av sammanfattningar, tentor, anteckningar m.m. I dagsläget finns ca 2500 medlemmar och denna siffra växer för varje dag. Vi har inte gjort någon större marknadsföring men är marknadsledandeinom vår genre. Ett samarbete med bookboon.com precis inletts, vilket gör att man dessutom kan ladda ner böcker gratis från studenta.seDet finns över 700 artiklar för nedladdning och allt följer givetvis med vid försäljning.Adminet är lättskött, där man enkelt kan skicka nyhetsbrev till alla medlemmar, godkänna uppladdade filer, ha koll på alla medlemmar och banners m.m.Sidan kan dessutom lätt expanderas till andra länder. Vi har i dagsläget redan fått en del norska medlemmar.Sidan har blivit omskriven i Metro och täcker i dagsläget alla kostnader med hjälp av annonseringTa gärna en titt på sidan www.studenta.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat