Inlägg 11 av 14
2007-10-16, kl 14:18
Kristoffer Hedblom: Fredrik, jag tycker du är ute lite på fel spår nu.
Jag har skickat PM till dig 2 gånger nu som blivit ignorerade pga att jag kodar php?
Att du skriver "Haha, jag vill ha kvalite på mina saker" gör inte saken bättre.
Om du hade någon koll över huvud taget skulle du vara medveten om att ASP är betydligt enklare att programmera samt 100 gånger mer "krashvänligt" än php, samt att asp kostar precis som Brendan säger.
asp.net däremot är bättre än php vad jag hört, men även ett helt nytt språk, inte många som kan och kostar skjortan. fast du kanske har många skjortor? Tror inte någon bygger upp efter dina orimliga krav för 18 000:-
Hur som helst, lycka till med dina planer.
Med vänliga hälsningar
"En som programmerar crap"
Jag har mina önskemål och det skall följas, passar det inte så vänd till en annan.
Daniel Belovarsky:
Kristoffer Hedblom: Fredrik, jag tycker du är ute lite på fel spår nu.
Jag har skickat PM till dig 2 gånger nu som blivit ignorerade pga att jag kodar php?
Att du skriver "Haha, jag vill ha kvalite på mina saker" gör inte saken bättre.
Om du hade någon koll över huvud taget skulle du vara medveten om att ASP är betydligt enklare att programmera samt 100 gånger mer "krashvänligt" än php, samt att asp kostar precis som Brendan säger.
asp.net däremot är bättre än php vad jag hört, men även ett helt nytt språk, inte många som kan och kostar skjortan. fast du kanske har många skjortor? Tror inte någon bygger upp efter dina orimliga krav för 18 000:-
Hur som helst, lycka till med dina planer.
Med vänliga hälsningar
"En som programmerar crap"
Bra sagt!
118.000 SEK ska det vara minst.
Ett indiskt företag erbjods sig att koda ett liknande projekt för $14K. Skratta bäst den som skrattar sist.
Lycka till!
Du bara snakar skit, du är bara sur för att du inte kunde sälja ditt skitsnack för en till.