Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Websidehjälp sökes!

Inlägg 1 av 6

2006-09-27, kl 17:20

username

Fredrik

Inlägg: 1

Websidehjälp sökes!

Vi söker någon duktig hemsidemakare som har kunskap att bland annat skapa en sida som har följande kriterier, lätthanterlig, snabb, formulärmöjlighet, dagboksinlägg (blogg t.ex.), sökbar m.m.
Dessvärre är kassan skral, men vi kan låta sidan bli referenssida om så önskas.

För mer info och om intresse finns, maila till : [email protected]!

Mvh

AllaPolitiker.se

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2006-11-07, kl 13:51

Micael Karlsson

Micael Karlsson

Inlägg: 13

Jag skulle satsa på en Joomla portal... och köpa en stilmall för några hundra.... Kolla på http://www.noon.se

Det är en community där man kan göra allt mellan himmel och jord. Det är enkelt att sätta upp portalen men sedan är det lite knivigt att få till den... men när den väl är bra så är det bara att jobba med den... Det som är RIKTIGT kul är den dag när man känner sig mogen att gå vidare med fler funktioner. Om man har en hemsnickrad sida, kostar varje funktion, typ "pengar" att få till... i Jomla installerar man helt enkelt en till applikation (funktion). Kan vara blogg, bildbibliotek, chat, diskussionsgrupper, e-shop med mycket mera.

Kolla runt om du har någon polare som är taggad på webbteknik.  ;-)

Kollade på er site nyss... den sitter liksom inte ihop... när man klickade på en länk så hamnade man någon annanstans...

- Kuriosa ------

Tidigare råkade jag skriva att jag behövde hjälp med en loga och jag fick säkert 100 svar av Webbdesign företag runt hela Sverige... det verkar finnas några stycken - pust. Det tjusigaste svaret var ett företag som offererade i EURO.. det kändes jävligt moget.

/Mike

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2006-12-28, kl 14:30

username

Valter
Hall

Inlägg: 12

Jag har gjort några hemsidor och kan programmera inläggsmöjligheter. Sidor jag gjort:
www.oxdjupetsverkstader.se
www.skaramassan.se
www.savann.nu

Ring mig så kan vi diskutera:
076-2111529

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2006-12-28, kl 16:07

ericssonstrading

ericssonstrading

Inlägg: 69

Jag behöver med en som kontinuerligt kan hjälpa mig med uppdateringar på www.ericssonstrading.se

Tack på förhand
Jörgen

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2006-12-31, kl 17:40

username

Valter
Hall

Inlägg: 12

Det skulle inte skada med bättre foton på dina produkter.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2007-01-09, kl 12:51

username

Medlem
#42934

Inlägg: 22

Hej  Fredrik,


Titta gärna  in på http://www.jolix.se

Och om något av  det vi gör kanske intresserar er så är du välkommen att kontakta oss.

Med vänliga hälsningar:

Inläggets betyg
Svara Svara med citat