Det är roligt att det går bra för er, men vän av ordning måste fråga sig varför ni inte har en hemsida med mer information om era butiker, vart det finns, information om att vara franchise åt er samt kontaktuppgifter och intresseanmälan när ni nu söker intressenter för franchise-verksamhet? Som Linus redan påtalat går ni inte att finna via Google, kanske om man går igenom otaliga antal sidor fast det är det ingen som gör, samt om ni hade haft en hemsida borde ni inte heller haft en hotmail-adress.
Vad jag utläser från detta inlägg, vilket kan vara fel, men det är det intryck det ger, är att ni ännu inte har en kedja, ni har en butik och vill försöka utöka. Hade ni haft en kedja hade ni rimligen även haft en hemsida med tillhörande e-post, ex [email protected], [email protected] osv. E-post skickade från Hotmail-adresser har också en förmåga att klassas som spam av virusskydd. Er kedja är det första företag som jag träffat på som använder Hotmail. Dock när tanken vandrar hade de kunnat vara lite lustigt att se lindex@hotmail eller mcdonalds@hotmail.
Mitt förslag till dig Emelie är att du gör en mera utförlig presentation, om vart ni finns och så vidare, för har ni ingen hemsida som eventuella intressenter kan finna denna information så får de få den på ett annat sätt och jag misstänker att många helst vill veta lite mer innan de tar kontakt. Försök även att ordna en hemsida snarast. Det finns många på detta forumet som kan tipsa om olika leverantörer och lösningar. Bland annat jag. Kika på hemsidan för mera information och portfolio.
Med vänlig hälsning,
Sandra Karlsson
MetaVision
wwww.metavision.se