Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 2

1 2
Forum Affärsidéer

Kapital söker rätt affärsidé

Inlägg 11 av 18

2007-09-08, kl 00:23

larsarenander

larsarenander

Ni pratar om Europa och populära tjänster och produkter som tilltalar en mycket stor kundkrets som inte erbjudits i Europa. Hur går det ihop?

[email protected]    Start av företag och ekonomistyning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 18

2007-09-08, kl 10:29

mjohansson

mjohansson

Hej Lars,

Det var en bra iakttagelse.
Låt mig förtydliga en aning...

Vi samlar alltså flera produkter och tjänster inom IT, E-sport och gaming under ett och samma tak, adderar egna tjänster som vi hoppas och tror ska bli populära och erbjuder kunderna en och samma plats att gå till egentligen oavsett vilka tankar, bekymmer, problem eller frågor de har inom IT.

De produkter och tjänster som vi erbjuder, förutom våra egenutvecklade tjänster, erbjuds idag i varierande utsträckning runt om i Europa, dock inte alls i samma skala och i nästan alla fall separata, d.v.s. man måste gå till flera olika företag för att lösa de uppgifter / bekymmer man kan få löst hos oss...

Jag hoppas att jag rätat ut frågetecknet, annars svarar jag mycket gärna på fler frågor.

Mvh
Magnus Johansson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 13 av 18

2007-09-08, kl 10:54

username

Marcus
Brännerud

Hej Magnus,,

Kan du maila mig lite mer information, kan vara intresserad av att hjälpa er med kapital.

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 14 av 18

2007-09-12, kl 09:31

niklase

niklase

Hej Ulf,

Jag söker en delägare samt kapital. Affärsidén kommer att lyckas och det enda jag saknar är egentligen bara kapital.

Jag söker en seriös delägare i bolaget som jag ska starta.

Kapitalet jag söker är på 2.200 000 kronor.
Beräknad omsättning från start per månad beräknas mycket lågt till ca 150 000 kronor till 400 000 kr. Kunder och annonsörer har jag redan i mitt kontaktnät.

Vänligen, Niklas

Behöver du en egen hemsida eller webbshop?
https://wpcms.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 15 av 18

2008-01-12, kl 11:11

username

Medlem

Inom vilka bransher har ni intresse?
Ligger själv på några produkter som har stor potensial.
Bla en produkt som visats på mässor med stor framgång och efter frågan saknar i nu lägget en tillverkare i ett av stegen i tillverkningen.
Hör gärna av dig har kollegor som även ligger på mpnga intressanta ideér,produkter.
Vänligen Kennet Lindblad.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 16 av 18

2008-01-13, kl 11:13

username

Anneli
Hult

Hej Uffe!
Jag har drivit egna företag under ett antal år, alla med framgång. Nu har jag startat ett nytt företag inom IT-branschen, vilket känns stimulerande eftersom jag väntat på "rätt timing" gällande IT i flera år. Den grundläggande utvecklingen är klar och nu ska vi kommersiallisera vårt bolag. Vi har redan börjat med det men för att få en snabb utveckling söker vi extern kapital.

Förhoppningsvis finner du detta intressant och jag återkommer gärna med mer information, affärsplan, broschyrer mm.

Mvh
Anneli

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 17 av 18

2008-01-17, kl 08:15

username

Medlem

Hej Anneli.

Ert mail har kommit till mig och jag tror att du vill att det skall komma till rätt person.
Vill bara påp detta sätt tala om det så ni får en möjlighet att sända det till rätt motagare.
Med vänlig hälsning Knnet..

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 18 av 18

2008-01-17, kl 16:56

www.offex.org

www.offex.org

Här får ni rätt bolagsbildning till tydligt lågt pris i Sverige, Ltd med filial i Sverige, www.offex.org .

Billig bokföring med 695 kr / månad, http://www.offex.org/bokforing-sverige.htm

När du har gjort detta vill du kanske ha ett bra webhotell med låga priser, 24 kr, gratis webbsida, www.offex-webhotel.com .

När det är klart kan du beställa Visitkort hos Vista Print med 25% rabatt genom oss, http://www.vistaprint.se/frfse?frf=452398570145

Det skall vara smidigt och enkelt till lågt pris när man startar eget.

Offex LLC

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 2 av 2

1 2