Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

filippinerna

Inlägg 1 av 4

2007-09-09, kl 13:57

Andren

Andren

Inlägg: 140

filippinerna

Hej,

Reser ca 10 ggr per år till filippinerna i affärer, om någon behöver hjälp med något där så säg till

MVH
Lars

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2007-09-09, kl 21:18

LottaJ

LottaJ

Inlägg: 20

Hej
Jag söker hantverk, har en grossistfirma samt en butik med hantverk från när och fjärran som är tillverkat på ett etiskt och miljövänligt sätt. Sortimentet är presenter och inredning. Tex skålar, fat, kuddar, väskor mm mm. Är det något du kan hjälpa till med så hör av dig. Jag söker hela tiden efter nya produkter och nya länder att köpa från.

Hälsningar Lotta

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2007-09-09, kl 21:53

Andren

Andren

Inlägg: 140

Hej Lotta,

Åker i veckan ner igen, denna gång till Cebu -Bohol Där mkt av det du söker finns (riktigt fina hantverk)

Ska hålla ögonen öppna

MVH
Lars

Ps för er som är intresserade av massiva   trägolv! Har bra kontakt på kokospalm golv, ex. Grade A densitet ca 1200Kg m2 Hållbarare/snyggare golv finns inte enl.min mening, enbart få i världen kan tillverka detta med riktig kvalitet Ds

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2007-09-09, kl 21:59

LottaJ

LottaJ

Inlägg: 20

Hej!
Vad bra, hör av dig om du hittar något av intresse! Jag har nu mycket starka färger på mycket av mina produkter, t ex lackarbete från Vietnam och det är intressant med både färgstarka samt även produkter med mer jordnära färger som kontrast till det andra. Material jag nu har är trä, bambu keramik, siden mm. Men det finns säkert mycket fint i andra material också.

Hälsningar Lotta

Inläggets betyg
Svara Svara med citat