Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Det enda som fattas nu är ni!

Inlägg 1 av 1

2007-05-31, kl 14:55

username

Edson
Östlind

Inlägg: 4

Det enda som fattas nu är ni!

Det är dags att lansera konceptet, vi kommer att få det tungt i början, eftersom vår första strategi är att presentera konceptet, till ett av Sverige största företag!
 
Skulle jag avslöja hur mycket vi kan tjäna på detta koncept så skulle ni inte tro mig!


Det enda du behöver satsa är 2-3000 kr, det låter också löjligt, men nästan allt vi kommer att göra är digitalt och du förstå du kanske själv att, man kan komma ner i dessa siffror!
 
Affärsplan, kunder, kalkyl och marknadsstrategi allt är klart!
 
Det enda som fattas nu är ni!
 
Jag vet ni är därute mina partners!
 
Jag söker en ekonom och en fotograf ca 24-28 år bor i Stockholm och är intresserad av mode och att göra karriär!
 
Jag själv är en kille på 26 år gammal är utbildad innovatör, konstnär och grafiskformgivare.


Min talang och kraft är att jag har lätt för att vrida och vända på saker och ting så att det blir någonting helt nytt och unikt. Men jag är så trött på att jobba själv och jag vill verkligen har partners, där vi delar på alla intäkter och drömmar och mål!
 
Det är viktigt att förstå att alla som vill jobba med mig behöver kunna sälja eller informera kunden om vår lösning på deras problem!
 
Fotograf:
 
Jag söker dig som har en riktig systemkamera och som har erfarenhet att foto människor!


Du behärska din kamera självsäkert och vet hur man ta underbara bilder! Det är viktigt att du är utåtriktad och har lätt för att få människor att skratta!
 
Ekonom:
 
Jag söker dig som älskar siffror och har en stark drivkraft att hålla ordning på företagets ekonomi. Du är ärlig och har själv bokfört eller till och med haft eller har egen företag? Självklart så behöver du inte oroa dig att du ska få räkna siffror hela tiden! Du är med vid alla aktiviteter!


Jag hoppas att jag har turen på min sida och att jag hittar er för jag vill verkligen börja jobba!


 

Svara Svara med citat