Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

i starta eget tankar

Inlägg 1 av 4

2004-08-24, kl 18:14

username

Christin
Söderberg

Inlägg: 1

i starta eget tankar

Jag har affärsideén.
Men sen då, hur räknar jag på omsättningen, vad kostar inredning, lagerkostnad m,m. Hur finansierar jag i början då jag inte har några privata sparade pengar att lägga till. Det finns ju hur många frågor som helst. Vad ska jag tänka på att det går rätt till, och hur lång tid kan det ta innan man står där i butiken?

Mvh Christin

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2004-09-06, kl 12:58

cougarit

cougarit

Inlägg: 46

Är du arbetslös så ta kontakt med Arbetsförmedlingen, de har starta eget kurser och jag tror t om att de har kurser i att ta fram affärsplan och vad som krävs.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2004-11-16, kl 13:25

username

Anne-Louise
Eklund

Inlägg: 16

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag har affärsideén.
Men sen då, hur räknar jag på omsättningen, vad kostar inredning, lagerkostnad m,m. Hur finansierar jag i början då jag inte har några privata sparade pengar att lägga till. Det finns ju hur många frågor som helst. Vad ska jag tänka på att det går rätt till, och hur lång tid kan det ta innan man står där i butiken?

Mvh Christin

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2004-11-16, kl 13:29

username

Anne-Louise
Eklund

Inlägg: 16

Hej
Jag har ett affärskoncept där du inte behöver vare sig lokal
inredning eller varulager.Men du måste vara intresserad av
hälsa. Mat o dryck från ett världsledande företag enligt österländsk filosofi. Startkapital ca 5000:-. Du kan sälja över alla gränser.Dina kunder köper direkt av tillverkaren.
Mycket stora inkomstmöjligheter .

Inläggets betyg
Svara Svara med citat