Inlägg 12 av
20
2006-10-06, kl 04:36
Daniel
Johansson
Christian-> Varför denna attityd? En affärsman av din kaliber har väl varit med om värre grejjer än synpunkter på ens e-postadress?
Se det som tips istället...
// Daniel Johansson //
DEJI Quality Consulting //
Kvalitetsteknik - Produktionsteknik - Administration
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 13 av
20
2006-10-06, kl 08:50
paulsson
Moderator
Driv inte bort de personer som hjälper medlemmarna med kapital för att komma igång och bli ett lönsamt tillväxtbolag. Låt dom få ha vilka e-postadresser som helst så länge dom investerar. Sverige behöver fler personer som vågar ta risker och satsa kapital på andras idéer.
Christian, skriv gärna lite mer i din profil om dig och vilket bolag du representerar. Berätta gärna också vilka bolag som du gått in med kapital i, det är alltid kul att lyfta fram medlemsföretag som är på frammarsch.
Mvh.
Emil Paulsson, redaktör
www.startaeget.se
Chefredaktör och ansvarig utgivare på Startaeget.se
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 18 av
20
2006-10-06, kl 18:34
Daniel
Johansson
*suck* allt som skrivs är inte klagomål...
...over and out..
// Daniel Johansson //
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 20 av
20
2006-10-06, kl 21:40
Daniel
Johansson
Japp, du får ha vilken adress du vill. Det är inte vi som lider av det ;) *sorry*
Jag kan garantera dig att ett antal skibenter här var nyfikna på kontakt. Men blidde avsnästa på ett sätt som inte ger utrymme för känslan om ett gott framtida samarbete...
Konkreta inlägg skall bemötas med konkreta svar utan ironi, eller arrogans.
-Jag behärskar "mitt område" men jag har respekt för de som väljer ovanliga vägar att gå. Kan jag istället agera på ett sätt som väcker deras intresse tjänar vi båda på det ;)
Det finns ju inga dumma frågor... Inte sant?
Om du vänder dig till en marknad bestående av aktörer som ser en möjlighet att få dig att realisera deras dröm. Hör det då inte till saken att man inger ett självsäkert och proffsigt intryck? Det är du som sitter på makten och kan avgöra deras framtid.
Du såg på TV8 skriver du, hur betedde sig en del "lycksökare" där? Var alla ständigt fokuserade? Var det ingen som stog där och svettades? Var det ingen som tappade tråden...?.
*Klart för mig i denna tråd*
// Daniel Johansson //
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat