Inlägg 2 av
8
2007-06-18, kl 12:35
Daniel
Johansson
// Daniel Johansson //
DEJI Quality Consulting //
Kvalitetsteknik - Produktionsteknik - Administration
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 3 av
8
2007-06-18, kl 15:44
larsarenander
Jag har också haft mycket från små till Ving och en sak har de gemensamt stora mängder. Men så finns det en ny trend som kommer att komma en mer och där har du din stora chans och inte bara boka utan följa med och se till att allt fungerar på plats. På så sätt arbetar du medan du ser dig om i världen och har kostnader betalda. För att ta ex annat ex från USA där man klär upp folk och hundra i samma eller matchande kläder och de känar bra. så oppna inte resebyrå utan ta betalt för det du gör redan. Jag håller på med ekonomistyrning för företag som vill starta upp och du kan nå mig på [email protected] för att göra rätt från början då kommer du att ha en bra framtid för dig.
[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 6 av
8
2012-01-31, kl 05:58
aymanlou
Hey!
någon som vet hur man får Amadeus? Måste man göra Amadeus kurs så att du kan få det? och hur mycket kostnaden för Amadeus program?
vad vidta för att göra en bra hemsida resebyrå
tack
Mvh// Ayman
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 7 av
8
2012-02-04, kl 01:09
larsarenander
Idag gäller det att hålla nere kostnader och lokalkostnad är en låsande och dyr lösning i många fall. Man kan ha verksamhet i en del av ex.vis en villa som man äger eller stor bostad med två ingångar. Under mina mer än 45 år som företagare har jag träffat massor som börjat i just sin villa. En kund började lite större och var min kund tills jag la av med inredning för ca 25 år sedan, de hette från början Hennes sedan Las namnet Mauritzs till: Idag säger man kort och gott HM. Min senaste satsning boken KVINNA I STRID drivs hemifrån. Den handlar om 11 års krig i Finland, Estland och Lettland samt Norge.
Lars
[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 8 av
8
2012-02-04, kl 01:28
aymanlou
Hey!
visste du om jag måste betala till Amadeus för att få det?
thanks.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat