Inlägg 1 av 5
2008-01-24, kl 07:51
Udda affärside?
Hej!
Jag heter Axel,
Jag har arbetat som målare, inom resturang&hotel-branchen, tele-marketing m.m. Jag har haft ett litet städföretag och lite små-affärer på gång nu i några månader som jag vill lägga ner p.g.a minskat intresse och en arbetsskada.
Jag har en affärside som handlar om exportering och importering till och från Afrikanska länder.
Det är mer eller mindre känt att varor som är mindre värda här i sverige t.e.x Begagnade-bilar, begagnade-Vitvaror, Datorer, Bildäck o.s.v har STOR EFTERFRÅGAN och SÄLJS TILL NYPRIS i länder som Gambia, Sierra Leone, Ghana, Angola, Congo o.s.v
Dessa länder har även mycket naturtillgångar, som t.e.x Guld, Diamanter, m.m
Jag är någon som man kan säga har en fördel p.g.a att jag vet hur saker och ting fungerar i Afrika och i Sverige.
Jag tror och vet att har man rätt kapital och vet hur det hela ska gå till så kan man tjäna MYCKET MYCKET stora pengar genom att både exportera bilar, vitvaror och datorer till Afrikanska länder och genom att importera guld och andra varor med högt marknadsvärde till Sverige
Jag vill inte bombardera er med ideer och affärs-filosofieer, men låter detta intressant för er, så vill jag att ni ska veta att jag står till er tjänst redan idag.
Om ni vill ha en skriftlig affärside eller bara ta en fika, så slå en pling eller skicka ett mail till
[email protected]
+46(0)736646373
// Axel Bergdahl
Svara Svara med citat