Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

tips på reklam

Inlägg 1 av 7

2007-05-26, kl 17:58

username

Mattias
Boman

Inlägg: 44

tips på reklam

hejsan jag skulle gärna vilja ha lite tips på hemsidor där man kan göra reklam för sin hemsida som grossist ,

skulle behöva ha fler besökare som hittar till min hemsida , nån som kan hjlpa mig med lite tips ang detta ?

mvh mattias

www.mamut.com/niceprice

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2007-05-26, kl 20:25

username

Daniel
Johansson

Inlägg: 274

eftersom du tillhör kategorin som hellre skjuter från höften än siktar mot målet så har du förhållandevis en bred grupp att marknadsföra dig emot. Jag skulle föreslå blocket.se, annonsdirekt.se etc för att rikta marknadsföringen till specifika grupper samtidigt som du ökar antalet besökare till din webbsida.

// Daniel Johansson //
DEJI Quality Consulting //
Kvalitetsteknik - Produktionsteknik - Administration

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2007-05-27, kl 01:02

username

Robin
Dubitzkij

Inlägg: 125

Mattias, du bör verkligen se över din hemsida.



Anlita någon som kan göra en bättre åt dig, du hittar säkert någon för under 2000 som kan göra ett tillräckligt bra jobb.



För ärligt talat så är din hemsida inte ett dugg tilltalande, faktiskt
raka motsatsen. Dessutom förekommer en del stavfel vilket tar ned
intrycket.



Tänk på att hemsidan är ditt ansikte utåt, dina kunder skulle säkert blir fler bara av en snyggare hemsida.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2007-05-30, kl 19:27

username

Mikael
Lundgren

Inlägg: 5

Mattias...jag måste tyvärr hålla med Robin. Jag tror säkert att du är en seriös företagare, men din sida styrker inte detta. Exempelvis ser jag att du endast hänvisar tilll ett mobiltelefonnummer. Dessutom saknar du egen domän...att investera lite i dessa saker skulle säkerligen löna sig för dig.
Man får intrycket av att en tonårsgrabb knåpat ihop lite dropp-shippingverksamhet hemma i pojkrummet.

Kanske lite hårt, men tyvärr sant...

Lycka till med ditt företagande!

Mikael

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2007-06-10, kl 13:52

username

Niklas
Beckman

Inlägg: 3

Här är en till, som skriver under på föregående inlägg... Om jag ska vara extremt hård och kantig så kan jag direkt säga att om jag var ute efter varor och prylas som du säljer och hamnade på din webba så skulle jag vända i dörren och leta vidare. Jag tror, precis som Mikael, att du är seriös i ditt företagande och du brinner alldeles säkert för det du gör, men i ditt ansikte utåt (hemsidan) så stupar du direkt! På förstasidan hittar jag direkta skrivfel och jag väljer direkt att inte handla av dig... Som sagt... Jag tror också att det är av yttersta vikt att du snarast hittar någon som hjälper dig med att snickra ihop en enkel webba för en billig penning och hjälper dig med att regga en egen domän... Jag tippar på att du faktiskt kan komma undan hela kalaset för 5000 + moms (inkl, domän, webbhotell ett år och webbproduktion) om du har tur... Lycka till

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2007-06-27, kl 23:04

username

Medlem
#51589

Inlägg: 2

Jag får väl sälla mig till tidigare talare och även erbjuda mina tjänster både i webbdesign och marknadsföring. Är du intresserad av att få en lätt administrerad webbshop med snygg design och även hjälp med marknadsföring så kontakta mig på [email protected] eller på 070 445 66 72

Vänliga hälsningar
Tony Haanpää
www.uniqt.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2007-09-16, kl 22:33

username

Medlem
#52214

Inlägg: 11

Om du vill synas på Internet och har varor till salu i den webbshopp så kan du göra som 100-tals idag redan har gjort. Lägga till din hemsida på www.butiksok.se du kan göra detta helt gratis. Varje dag sker det 100-tals klick från ButikSök till de butiker som ligger hos dem.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat