Inlägg 25 av
27
2007-04-02, kl 00:46
larsarenander
Starta Eget är bra i många stycken därför att om en nybörjare kritiskt granskar de råd som ges så kan man lättare ta ställning till om man överhuvudtaget ska starta. till [email protected] har det kommit 100-tals frågor som jag svarat på gratis, och när det gäller affärer med Lettland har jag även bistått. Framöver kommer jag ta betalt för dessa tjänster, antingen i ett svensk eller lettiskt bolag. Reklam har jag inte behövt göra, det har gjorts via mun till munmetoden. Det är en utmärkt väg när det gäller lokalt och numera även globalt när man fått datorer.
[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 26 av
27
2007-04-02, kl 22:55
Lidali
Jag ville varna lite för det där med länkbyte. Googles engines är inte så korkade längre som dom var förrut och om du "missbrukar" såna länksidor skulle det kunna vara så att sidan istället kommer på en svartlista och att man inte kommer med alls.
Jag håller helt och hållet med med Elias. Rusta upp er sida istället (av Elias? mig?) och få den lättnavigerat. Jag är lite lätt allergisk mot sidor som slänger ut scrollbars hit och dit. Det kanske bara är jag men jag brukar stänga fönstret rätt fort när jag blir irriterad på något på sidan (om det nu är flera scrollbars, overkill på flash eller helt enkelt för att det på något annat sätt är användarovänlig).
Lycka till!
/Lida - www.lidali.com
www.lidali.com
Hemsidor | Grafisk formgivning | Fotografering
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat