Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

dating sida

Inlägg 1 av 5

2007-11-15, kl 12:46

username

Medlem
#52459

Inlägg: 7

dating sida

hejsan
jag tänkte starta en dating sida på internet..och behöver en partner som kan göra en sån.
det är bra om du bor i norrbotten eller västerbotten så det är lättare att träffas.
Jag har en bra ide på en sida som jag så vitt jag vet inte finns...och jag tror att sidan kommer att bli välldigt populär.

hör gärna av er

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2007-11-17, kl 13:13

Linus2

Linus2

Inlägg: 92

Det finns gratis comunityn på www.lavacomunity.com

Kolla där om det är vad du söker.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2007-11-17, kl 13:39

websupporten

websupporten

Inlägg: 220

This one is very basic, måste byggas upp.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2007-11-21, kl 09:18

Linus2

Linus2

Inlägg: 92

Förvisso, men jag tycker att det är en bra gratis utbildning till hur mycket jobb det är att hålla koll i ett comunity. Det är ju en hel del som ska skötas förutom marknadsföring, annonsförsäljning, teknisk support...
Jag har ett comunity där för en förening, trott att vi bara ligger på ca 2000 medlemmar har man fullt upp, men man lär sig.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2007-12-31, kl 03:59

imovan

imovan

Inlägg: 23

Vill du ha en mångsidig datingsida OCH tjäna pengar på den SAMT att den skall vara konkurranskraftig?

Då kostar det tyvärr lite pengar. Video/Cam chat är i ropet just nu och då måste du ligga på en webserver med en lämplig server för att hosta sådana applikationer.

Abledating är bra att börja med, kolla även in Dolphin med plugins.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat