Inlägg 1 av 2
2004-07-15, kl 13:15
Strumpor -
Hej,
Jag är en ensam entreprenör som har goda kontakter inom strumpor och andra textile branschen i Turkiet och Kina. Jag har ha gjort stora framsteg, kommit långt på vägen och så vidare med mina produkter, men jag som en ensam person känner mig stressad för mycket och det krävs mer av mig än vad jag fysiskt eller psykiskt orkar med. Nu söker jag intressenter som vill lägga ner tid, resurser och naturligtvis pengar på sådan satsning.
Jag befinner mig i Dalarna och vill flytta och ha verksamheten antingen i Göteborg eller Stockholm.
Lite om verksamheten.
BarBa-textile solutions
designing and manufacturing of fine textile products.
BarBa textile solutions är på väg att bli en av de ledande leverantörerna av hög teknologiskt precisions tillverkade strumpor av högsta kvalitet. Grundtanken är att efterlysa de insatser som behövs för att framställa strumpor och andra textilprodukter.
Tack vare modern teknik, breda produktionsmöjligheter och förpackningsalternativ samt resultatrikt samarbete med över 300 olika tillverkande företag med sina duktiga designer i världen över tillverkar vi framförallt skräddarsydda produkter för Private Label marknaden.
BarBa-textile solutions, Box 135 79323 Leksand
web: barba-tex.com mail: [email protected]
Svara Svara med citat