Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Tillverkare av kollektion

Inlägg 1 av 3

2006-09-05, kl 14:21

username

Anders
Wessman

Inlägg: 16

Tillverkare av kollektion

Hej, jag letar tillverkare utomlands för min kommande klädkollektion. Kvalité är viktigare än pris. Jag vill gärna kunna beställa små upplagor till att börja med. En fördel är om ni även kan tillverka bijouterier, skor och väskor mm.
Maila mig!
Johanna
[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2006-09-06, kl 10:50

username

Maja
Littmarck

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej, jag letar tillverkare utomlands för min kommande klädkollektion. Kvalité är viktigare än pris. Jag vill gärna kunna beställa små upplagor till att börja med. En fördel är om ni även kan tillverka bijouterier, skor och väskor mm.
Maila mig!
Johanna
[email protected]


Tja Johanna,
jag letar somdu efter tillverkare i billigare länder men med hög kvalité. främst för smycken dock, men även annat tex läder i schyssta färger. Det kan vara bra att veta att ha namn på en till som är på jakt ifall producenten kräver en stor beställning kanske!? Om du har lust så hör av dig, så gör jag det med om jag nappar någonstans!
ha de bra hej!
Karolina

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2006-09-08, kl 10:28

yourlink2asia

yourlink2asia

Inlägg: 48

Hej,

Vi på yourlink2asia har producenter som gör små upplagor av vissa plagg. Hör av dig så ska vi se vad jag kan göra.

Med vänliga hälsningar,
Johannes Landström
[email protected]

Mvh,
Johannes Landstrom
www.yourlink2asia.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat