Inlägg 1 av 9
2004-07-09, kl 23:00
Modellagentur
Hej! Jag ska starta en modellagentur. Vill du vara med? Hör av dig! [email protected]
Svara Svara med citat
Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.
Bli medlemHej! Jag ska starta en modellagentur. Vill du vara med? Hör av dig! [email protected]
Svara Svara med citat
Har själv en lång erfarenhet av branschen och måste bara ta och varna dig. Det finns många skurkar inom branschen och många som blir utnyttjade. Varje är går dessutom många modellagenturer i konkurs pga för små inkomster.
..det är långt ifrån dans-på-rosor eller ett glamouröst liv!
Ursprungligen postat av:
Har själv en lång erfarenhet av branschen och måste bara ta och varna dig. Det finns många skurkar inom branschen och många som blir utnyttjade. Varje är går dessutom många modellagenturer i konkurs pga för små inkomster.
Jag vill också starta en modellagentur. Vi kanske skulle kunna gå ihop.
Ursprungligen postat av:
Hej! Jag ska starta en modellagentur. Vill du vara med? Hör av dig! [email protected]
Hejsan
Mitt namn är Yannick Zehourou
Min dröm har alltid varit att äga ett modellagentur.
Jag har tagit kontakt med en f.d. modell som har har varit villig att hjälpa mej och tar hand om hela projektet. Jag tackat ja. Jag är jätteintresserad att gå ihop med dej för att starta ett modellagentur gärna redan nu
Svarar gärna.
Har det bra!
Ursprungligen postat av: