Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

T-shirts, jeans, tröjor till ett av marknadens bästa pris

Inlägg 1 av 5

2006-08-08, kl 17:17

username

Tariq
Hassan

Inlägg: 4

T-shirts, jeans, tröjor till ett av marknadens bästa pris

Hej

Mitt namn är Tariq Hassan, och jobbar för J.M Export ltd som har sitt fäste i Bangladesh. Det är ett nystartat företag som exporterar kläder som håller hög kvalite till låga kostnder.
Om man importerar från Bangladesh slipper man betala en skatt på 12,5 % som man behöver göra om man tex skulle importera från Indien eller China.
Vi kan erbjuda 50000-70000 exemplar av tex t-shirts på 50 dagar. På t-shirt med tryck kan vi erbjuda ett pris på 1,8 dollar/ styck, vilket är ett av marknadesn bästa pris.
Vi har nu senast exporterat tex vm-tröjor till Storbritanien med bla brasilien och Italiens logo.
Inköparen då var ett företag vid namn MATALAN.
För mer information och om ni vill se samples kontakta mig på [email protected]
Vi exporterar även tröjor och jeans.

MVH
Tariq Hassan
J.M Export Ltd

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2006-08-11, kl 21:05

username

Anna
Astermark

Inlägg: 1

Hej!

Jag funderar på att starta en outlet butik och behöver återförsaljare som håller högkvalite till bra pris, då vårt mål är att bara hålla låga "röda priser " ut mot kunden.

Endast seriösa ombedes höra av sig!

MVH Anna

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2006-08-16, kl 07:01

username

Tariq
Hassan

Inlägg: 4

Hej Anna

Skriv gärna till min mejl, så kan jag berätta om vår vekamhet, och priser.

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2006-08-19, kl 18:37

username

Jens

Inlägg: 3

Hej!

Tycker detta låter väldigt bra! nu är mitt företag inte fullt så stort så att ja kan beställa in 50000 t-shirtar, men ett exempel vore ju isf hur mycket ni skulle ta för att tillverka pike tröjor i Svart, Vit och Beige med ett litet märke på Där de ska stå Enzo på , liknande dom Lacoste pikerna.

Med vänliga hälsningar // Jens

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2006-08-23, kl 19:59

username

Peter
Johansson

Inlägg: 2

hej!
hassan låter bra men har dock tänkt mig att beställa ett betydligt mindre antal t-shirtar vad är minimum??
MVH peter johansson [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat