Inlägg 21 av 26
2006-08-19, kl 17:49
Hej!
Hur gör man en beställning på varorna? kan man beställa varor för en tusenlapp eller?
MVH
Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.
Bli medlem
Hej!
Hur gör man en beställning på varorna? kan man beställa varor för en tusenlapp eller?
MVH
Minimum beställningen är 50st per vara, förutom handväskorna, det är den info jag fått
Ok"
Tack för svaret men hur gör man en beställning? jag försökte lägga en order men det gick inte igenom.
MVH
tjenare matcho
Har precis fått min andra beställning.
Har även pratat med företaget, och dom säljer dessa kläder direkt till vissa riktigta företags butiker runt om i europa INKLUSIVE SVERIGE, så allt ni köper i sverige behöver inte vara äkta kan jag redan säga nu.
Som det sagts tidigare, det otroligt svårt att se skillnaden.
Alla tjänar pengar allafall.
Ofta går det till att butikerna blandar äkta och dom så kallade kopiorna ihop så att man inte ser skillnaden, alla vill tjäna en extra hacka på detta. Själv ser jag inga som helst konstigheter.
Enda skillnaden är väl att det inte är riktiga företaget som tillverkat kläderna.
Bella_mystic jag ska hjälpa dig återkommer med mail.
Lycka till allihoppa
hej hej jag undra om du kan berätta för mig hur man beställer där ifrån tack på förhand hotmail [email protected]
Ursprungligen postat av:
Har precis fått min andra beställning.
Har även pratat med företaget, och dom säljer dessa kläder direkt till vissa riktigta företags butiker runt om i europa INKLUSIVE SVERIGE, så allt ni köper i sverige behöver inte vara äkta kan jag redan säga nu.
Som det sagts tidigare, det otroligt svårt att se skillnaden.
Alla tjänar pengar allafall.
Ofta går det till att butikerna blandar äkta och dom så kallade kopiorna ihop så att man inte ser skillnaden, alla vill tjäna en extra hacka på detta. Själv ser jag inga som helst konstigheter.
Enda skillnaden är väl att det inte är riktiga företaget som tillverkat kläderna.
Bella_mystic jag ska hjälpa dig återkommer med mail.
Lycka till allihoppa