Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Grossister el likn önskas

Inlägg 1 av 3

2006-07-20, kl 17:01

username

Sandra
Poulsen

Inlägg: 1

Grossister el likn önskas

Hej!
Jag och en vän ska öppna en klädbutik i Falun. Håller på att undersöka lite och skulle behöva information om priser och liknande på kläder och vissa accesoarer och kanske komma i kontakt med grossister eller designers som redan har färdiga varor som de skulle kunna tänka sig att ha i vår butik. Vi kommer att rikta oss till kvinnor och män i åldrarna 15-30 i första hand. Med lite blandade stilar.
Men det kommer att vara tuffa, snygga kläder med det lilla extra och accesoarer som passar därefter.
Vår idé är ännu i öppningsskedet, kommer nog inte ta riktig fart förräns till vintern. Men att skapa lite kontakter och göra lite research måste man ju för att veta om det kan bli verklighet.

Så mejla gärna om ni har lite "undersökningsmaterial" till vår idé, alla förslag välkomnas!
Tack på förhand! Mvh Sandra

[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2006-07-24, kl 10:50

username

Ströms
Handel
Handel
Import

Inlägg: 16

Titta in på stromstrade.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2006-07-30, kl 20:05

illuminatum

illuminatum

Inlägg: 33

hej,,, jag har en tips som kanske intresserar dig. varför inte sälja lysande drink glas till dem som festar eller vill ge bort en present. jag e grossist . vill du kontakta mig. här e mitt email: [email protected] eller msn

Inläggets betyg
Svara Svara med citat