Inlägg 1 av 5
2006-07-17, kl 22:50
T-shirts
jag behöver hjälp med att hitta den billigaste och bästa importören. Jag är ute efter T-shirts med tryck, behöver test ex. kan bli aktuellt med större kvantiteter.
Svara Svara med citat
Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.
Bli medlemjag behöver hjälp med att hitta den billigaste och bästa importören. Jag är ute efter T-shirts med tryck, behöver test ex. kan bli aktuellt med större kvantiteter.
Svara Svara med citat
Hej
Mitt namn är Tariq Hassan, och jobbar för J.M Export ltd som har sitt fäste i Bangladesh. Det är ett nystartat företag som exporterar kläder som håller hög kvalite till låga kostnder.
Om man importerar från Bangladesh slipper man betala en skatt på 12,5 % som man behöver göra om man tex skulle importera från Indien eller China.
Vi kan erbjuda 50000-70000 exemplar av tex t-shirts på 50 dagar. På t-shirt med tryck kan vi erbjuda ett pris på 1,8 dollar/ styck, vilket är ett av marknadesn bästa pris.
Vi har nu senast exporterat tex vm-tröjor till Storbritanien med bla brasilien och Italiens logo.
Inköparen då var ett företag vid namn MATALAN.
För mer information och om ni vill se samples kontakta mig på [email protected]
MVH
Tariq Hassan
J.M Export Ltd