Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Bokföring, Ekonomi & Skatter

Nätverk !!

Inlägg 1 av 3

2004-07-01, kl 11:29

username

Allan
Olofsson

Inlägg: 6

Nätverk !!

Att starta en egen verksamhet inom nätverksmarknadsföring har många fördelar. En av de största är möjligheten. Är man flitig och ihärdig finns det en makalös potential. En annan stor fördel är att man behöver inte investera stora kapital, vare sig i startkostnad eller material. De flesta seriösa nätverksbolag har ett väl utvecklat supportsystem som gör det möjligt för vem som helst att starta och lära sig under tiden.
skriv till mig om du vill veta mer
[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2004-07-02, kl 11:14

Stefan

Stefan

Inlägg: 84

Nackdelen med nätverksmarknadsföring är att man överöses av information om hur bra det är, oftast utan någon riktig substans. Distrubuerad spam, som du just själv bidragit till med ditt inlägg.

Jag betackar mig, och hoppas att forumet kan hållas till diskutioner om ekonomi och inte spammas med reklam.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2004-07-05, kl 10:56

username

Martin
Horak

Inlägg: 22

Citat:

Ursprungligen postat av:

Att starta en egen verksamhet inom nätverksmarknadsföring har många fördelar. En av de största är möjligheten. Är man flitig och ihärdig finns det en makalös potential. En annan stor fördel är att man behöver inte investera stora kapital, vare sig i startkostnad eller material. De flesta seriösa nätverksbolag har ett väl utvecklat supportsystem som gör det möjligt för vem som helst att starta och lära sig under tiden.
skriv till mig om du vill veta mer
[email protected]



Du kan ju sluta spamma varje forum till att börja... :/

Inläggets betyg
Svara Svara med citat