Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

Trafik till webbsida????

Inlägg 1 av 4

2006-06-06, kl 17:19

username

Youssef
Latif

Inlägg: 11

Trafik till webbsida????

Hej behöver lite hjälp med att få kunder till webbsidan? Någon som har några idéer? Har inte så mycket kapital att satsa just nu...
Upskattar all hjälp jag kan få!

www.köpa-hemsida.se

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2006-06-07, kl 20:11

dagfinn@area11.se

[email protected]

Inlägg: 14

Ett billigt sätt att få besökare är google ad. Försök att dölja anonserna på din sida lite så att dom inte får all uppmärksamhet.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2006-06-15, kl 21:06

username

Kenny
Plesner

Inlägg: 48

Ett sätt är att fylla i din hemsida på toplistor och forum överallt där du kan...
Ju fler länkar till din hemsida, desto fler personer hittar dit...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2006-08-28, kl 12:33

username

Christopher
Berg

Inlägg: 75

Hej Jonte,

Ja det finns mängder av exempel dessvärre så har du valt en mycket illa domän för att just in satsning ska bli lyckad.
Jag personligen har t.ex inte installerat den plugin som behövs för att kunna hantera åäö i domän namn och jag kan tänka mig att majoriteten 99% av alla där ute inte heller har det.

Går jag till den där domänen så hittar jag inget dvs. ingen webbsida som svarar pga. detta.

En annan variant på marknadsföring är så kallade länkfarmar som det finns gott om där ute men som inte Google egentligen godkänner då det är att "fuska" men vad är fusk? Vad som sker är att du ger ditt medgivande för att du länkar till andra som i sin tur länkar till dig. På detta sätt så kan du få tillgång till tusentals andra som genererar relaterade länkar till din sida och ger dig mer poäng på google.se Detta i sin tur resulterar ju i att din sida kommer högt upp i sökträffarna för din sida.

Lycka till!

Mvh
Christopher - www.3wsolutions.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat