Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Kläder

Inlägg 1 av 9

2006-05-28, kl 20:52

username

Ana
Paula

Inlägg: 4

Kläder

Ska öppna en affär i lund och sälja kläder.
Letar efter leverantören från kläderna som finns att köpa hos http://www.efashion.se. Dom kommer från UK men jag vill veta leverantörens sida.
Någon som vet?
//Tack

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 9

2006-05-29, kl 21:02

username

Alexander
C
C
Enulescu

Inlägg: 28

vad är det för kläder du ska sälja? Tjej, kill eller barnkläder.
Jag håller nämligen på att ta fram en egen killkollektion. Det kanske är intressant att sälja det i din butik.

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 9

2006-05-30, kl 01:40

username

Ana
Paula

Inlägg: 4

Tjej kläder (klänningar, jeans, toppar, kjolar, etc)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 9

2006-05-30, kl 16:04

username

Alexander
C
C
Enulescu

Inlägg: 28

I vilken stad ska du öppna butiken? Skulle du kunna tänka dig att ta in ett helt ny killmärke i din butik... maila mig gärna om intresse finns.

--Alex

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 9

2006-05-30, kl 16:15

username

Alexander
C
C
Enulescu

Inlägg: 28

Kolla med olika grossister här i Sverige dem kanske kan hjälpa dig att köpa in plaggen. Men då blir det dyrare för dig. Hittade denna länk. http://stores.ebay.co.uk/THE-JEANS-SHOP

--Alex

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 9

2006-05-31, kl 10:15

username

Ana
Paula

Inlägg: 4

Tack Alex, men jag vill köpa varorna efashion säljer då dom passar bra med min butik.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 9

2006-06-03, kl 21:50

username

Ana
Paula

Inlägg: 4

Någon som kan hjälpa mig?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 9

2006-06-05, kl 10:04

sphinxly

sphinxly

Inlägg: 39

Det låter som att vår produkt Freebra ev kan passa i er butik. Det är en BH som inte har synliga band, vare sig i ryggen eller över axlarna. Säljes med fördel som komplement till toppar/klänningar. Intressant? Ring mig! Tel o mail finns på hemsidan: freebra.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 9

2006-08-01, kl 15:32

username

Ingela
Härbre

Inlägg: 7

Ett tips (inte alltid det funkar) men i vilket fall så kan du ju testa. Köp hem ett plagg hos www.efashion.se och titta efter i plagget om det står var plagget är tillverkat... Därifrån kan du sen glida vidare och för hoppningsvis hitta enda fram till fabriken. Ett annat tips är att titta efter varukoden och sen söka i en sökmotor el. på Alibaba... Söka går ju alltid... Lycka till.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat