Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

vill bli återförsäljare hemifrån.

Inlägg 1 av 5

2006-04-23, kl 21:06

username

David
Hjertén

vill bli återförsäljare hemifrån.

hejsan, jag undrar om det finns möjlighet att sälja produkter åt företag genom sitt eget hem. Jag är erfaren inom webproduktion så jag skulle kunna bygga en snygg hemsida, och ha alla produkter på hemsidan. Där igenom kan jag ta imot beställningar och vidarebifoga dem till erat företag som sedan skickar ut varorna? finns det sådana företag?
Isåfall är det bara o skriva i detta forumet så kontaktar jag dem som verkar vara intressantast. Beskriv vad ni säljer och hur ni vill gå till väga med hela processen.
och inga sånna här företag som man ska värva nya personer och sånt, typ mlm o allt vad det heter.

tack på förhand

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2006-04-23, kl 23:55

username

Jonas
Andersson

Vi söker säljare på oceansport.se
Beach&Fitness-kläder!
Kolla in!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2006-04-29, kl 22:54

username

Medlem

Citat:

Ursprungligen postat av:

hejsan, jag undrar om det finns möjlighet att sälja produkter åt företag genom sitt eget hem. Jag är erfaren inom webproduktion så jag skulle kunna bygga en snygg hemsida, och ha alla produkter på hemsidan. Där igenom kan jag ta imot beställningar och vidarebifoga dem till erat företag som sedan skickar ut varorna? finns det sådana företag?
Isåfall är det bara o skriva i detta forumet så kontaktar jag dem som verkar vara intressantast. Beskriv vad ni säljer och hur ni vill gå till väga med hela processen.
och inga sånna här företag som man ska värva nya personer och sånt, typ mlm o allt vad det heter.

tack på förhand

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 5

2006-04-29, kl 22:55

username

Medlem

Citat:

Ursprungligen postat av:

Citat:

Ursprungligen postat av:

tack på förhand

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2006-05-31, kl 21:22

username

Andi
Melin

Hej!

Maila mig på [email protected]

Jag driver ett företag som importerar och säljer hemelektronik såsom mp3spelare osv. God förtjänst möjlig.

Maila mig så kan jag skicka mitt nummer så kan vi prata vidare. Mvh/andi

Inläggets betyg
Svara Svara med citat