Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Snickare, snickerifirma

Inlägg 1 av 3

2006-04-18, kl 16:08

username

Peter
Lassander

Inlägg: 5

Snickare, snickerifirma

Hej, jag söker någon med komptens inom snickeri (enklare arbeten; montering av förvaring- och garderobslösningar av trämaterial). Våra garderober och förvaringsutrymmen behöver monteras hos kund, därför letar jag efter antingen en snickerifrma eller liknande, eller någon med rätt kompetens som vill starta eget i stockholmsområdet.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2006-04-19, kl 22:37

limpan81

limpan81

Inlägg: 5

Låter intressant. Är inte utbildad snickare men är väldigt händig och har jobbat en hel del som det vid sidan om mitt riktiga arbete. Har haft en egen loftsängsfirma. Maila gärna tillbaks med lite mer information! / Linus [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2006-05-03, kl 02:36

username

Joakim
Gradin

Inlägg: 1

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej, jag söker någon med komptens inom snickeri (enklare arbeten; montering av förvaring- och garderobslösningar av trämaterial). Våra garderober och förvaringsutrymmen behöver monteras hos kund, därför letar jag efter antingen en snickerifrma eller liknande, eller någon med rätt kompetens som vill starta eget i stockholmsområdet.



Utbildad snickare som just muckat från lumpen och är ute efter jobb!

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat