Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Smyckestillverkning!

Inlägg 1 av 3

2006-04-14, kl 17:14

mayadesign

mayadesign

Inlägg: 29

Smyckestillverkning!

Hej!
Jag har nu jobbat i snart ett år som smyckesdesiger, jag designar och tillverkar smycken som sedan säljs i diverse butiker i sthlm, försäljningen har bara gått bara bra för mig, men nu har jag fått ett erbjudande att börja sälja smycken till större klädesbutiker, och jag tror inte att jag klara av att tillverka så mycket själv.
undrar om nån kan ge mig tips på svenska fabriker som kan tillverka flera ex av min design, eller om nån har ett annat förslag/råd/tips på hur jag ska göra.
Tacksam för alla svar!!

[email protected]
www.mayadesign.se

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2006-08-01, kl 10:20

username

Åsa
Johansson

Inlägg: 4

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!
Jag har nu jobbat i snart ett år som smyckesdesiger, jag designar och tillverkar smycken som sedan säljs i diverse butiker i sthlm, försäljningen har bara gått bara bra för mig, men nu har jag fått ett erbjudande att börja sälja smycken till större klädesbutiker, och jag tror inte att jag klara av att tillverka så mycket själv.
undrar om nån kan ge mig tips på svenska fabriker som kan tillverka flera ex av min design, eller om nån har ett annat förslag/råd/tips på hur jag ska göra.
Tacksam för alla svar!!

[email protected]
www.mayadesign.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2006-08-01, kl 10:22

username

Åsa
Johansson

Inlägg: 4

tjena jag har gjort smycken i 4 år du får gjärna tala om vilka stora företag som vill ha smycken. jag själv åker på marknader i sverige det är kul. mvh åsa i småland

Inläggets betyg
Svara Svara med citat