Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Bulgarien, Ex/Im Idéer ?

Inlägg 1 av 5

2006-03-24, kl 08:13

username

Denis
N.s.

Bulgarien, Ex/Im Idéer ?

Jag kommer själv ursprungligen från Bulgarien, genom detta har jag fördelarna att ha goda kontakter där nere.
Jag söker investerare med egna idéer för att skapa en eventuell export/import-företag nere i Bulgarien.
Goda möjligheter till att öppna fabrik lr dylikt.
Lägenheter/hus finnes att bo i vid besök och för att se hur arbetslivet är där samt investeringsmöjligheterna.

Har du pengar och goda idéer för nått nytt, kontakta mig på 073-5092428 för en diskussion och planering!

DENIS

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2006-03-24, kl 10:14

bornor

bornor

Hu r är det med byggnadsmaterial typ dörrar och fönster

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2006-03-24, kl 10:42

username

Denis
N.s.

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hu r är det med byggnadsmaterial typ dörrar och fönster

Kan inte säga ett exakt pris nu, men en sak vet jag just med fönster och dörrar... Det är mycket med en viss sort nu som jag TROR är sån som går på reklamen som isolerar värmen in/ut eller liknande, kan kolla upp det vid intresse.
Även vi skall använda oss av sånna fönster där nere, så jag kommer veta exakt pris för just de storlekarna också.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 5

2006-03-24, kl 20:20

username

Denis
N.s.

OBS: Har även kontakter med speditörer för exp/imp.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2006-03-25, kl 23:55

username

Denis
N.s.

Det kommer in från Turkiet in till Bulgarien och det är väldigt billigt.
En kusin till mig är en släkting som är chef i Turkiet för leverans för fönster i Turkiet, vilket kan fixa det mesta..

Fönstrerna jag vet är av plast, men alimunium är billigare, men det kan kondensera.
Har kontakter med speditörer och allt.

Ge mej detaljerad information, för att bygga upp en plan, då jag har goda kontakter.

Jag vill ha exakt information om allt vad du är ute efter.
073-5092482

Inläggets betyg
Svara Svara med citat