Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Nytt klädesmärke...

Inlägg 1 av 4

2006-03-22, kl 16:23

username

Erik
Holm

Inlägg: 3

Nytt klädesmärke...

Hej!Är en 16årig kille som har vart intreserad av design i alla år. Har gjort mängder av hemsidor, banners, affischer till olika företag. Jag har alltid velat jobba med design, från att designa bilar till smycken. Allt!Och nu så har jag tänkt att skapa ett eget klädesmärke, ska satsa på riktigt. Inget snack som dom flesta andra i min ålder, startar lite smått och sen slutar direkt. Jag brinner verkligen för det här.Är väldigt bra på att starta egna projekt, då jag alltid får höra att jag är bra på det av folk. Har just nu en sida som har haft ca 30.000 besökare på 2 1/2 månad.Min mamma jobbar som agent för olika tryckföretag, men det jag inte vet är hur jag ska starta med allt?Tänkte på att kanske göra lite tröjor och låta butiker som säljer olika märkeskläder sälja mina tröjor. För att så bygga upp märket.Va tycker ni? Någon som har gjort ett eget klädesmärke och vill dela med sig kunnskaper?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2006-04-05, kl 17:24

username

Amanda
Luembe

Inlägg: 1

hej.. jag heter amanda och är 18 år gammal.. ajg vill höra lite mer om dina planer. du kan ju mejla mig: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2006-04-23, kl 23:58

username

Jonas
Andersson

Inlägg: 90

www.jeywear.com erbjuderder det mest från Kina...till rätt priser & kvalité.

Mvh Jonas

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2006-07-08, kl 19:43

wazzi

wazzi

Inlägg: 35

Hej

Jag heter Andreas wåtz och äger företaget WL modeshop Ab som includerar www.wazzi.se www.modemaffian.se www.wl-mode.se samt sponsrad sida big brother www.jrs-showbiz.se Jag är i start gropparna till eget klädesmärke med men jag kan inte göra ritningar som jag kan skicka till kina vi har en bra fabrik som gör exakt det man ber dom om. Så har du kunskapen att göra ritningar och tiden och drivkraften det är ett måste i företagare branshen. jag är 22år börja för 1 år sen med detta o bygger hela tiden på mina projekt, sen är jag lite intresserad hur du fick 30,000 besökare till din sida för som sagt www.modemaffian.se ska när den är klar bara handla om mode o allt därtill.

Men hör av dig så kan vi snacka lite mer.

Mvh
Andreas Wåtz
0735150639
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat