Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Underklädstillverkning i Öst

Inlägg 1 av 5

2006-03-06, kl 23:01

username

Eric
Westling

Underklädstillverkning i Öst

Hejsan!
Jag heter Eric Westling och är intresserad av att komma i kontakt med personer i Sverige som kan sköta kontakten med "syfabriker" i ex. estland och dylikt där produktion av underkläder kan ske. Bra kvalite krävs givetvis, andra "specifikationer" kan diskuteras vid kontakt.

Hör av dig snarast om du kan tillgodose detta, kontakta mig helst på telefon; 0708-171714 eller maila [email protected]!

MVH Eric W Westling

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2006-03-08, kl 21:08

Wasiak

Wasiak

Hej, Vi är ett företag i Polen som hjälper svenska företag att hitta leverantörer i Polen. Om Ni skulle vara intresserade av ett samarbete med vårt företag vänligen ring eller maila. MvH Pawel K.P.TRADE [email protected] www.kptrade.pl

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2006-03-12, kl 18:39

username

Dusan
Radic

Hej Westling,
den 28/3 kommer en näringslivsdelegation från Serbien till Stockholm. Bland dom finns 2-3 företag som tillverkar underkläder. Är du intresserad ring mig på 0704191521 !

Mvh
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 5

2006-04-23, kl 23:51

username

Jonas
Andersson

www.jeywear.com erbjuder underkläder med tryck etc...till rätt priser.

Mvh Jonas

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2012-08-10, kl 12:48

Sten

Sten

Hej, jag söker kontakt med fabrik som syr i fleece. Har tidigare anlitat företag i Kina men vill prova på närmare håll. T.ex Estland/Lettland/Polen/Portugal osv? Någon som har ett tips?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat