Inlägg 2 av
9
2006-03-03, kl 14:38
larsarenander
Helt riktigt enl. en del och det motsatta enl. andra. Själv svarade jag utförligt på detta för länge sedan och slutsatsen var att det var oK. Men ta inte för givet att du får rätt vid granskning i framtiden men ett grundläggande råd är överklaga till högsta instans så blir det klarare regler. Själv har jag fått ett flertal lagar ändrade i olika sammanhang, men sådant är tålamodsprövande.
Lars
[email protected]
Start av företag och ekonomistyrning
[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 5 av
9
2006-03-03, kl 22:30
larsarenander
Totalkostnade ska vara max 5000 exkl moms, och som svar på nästa inlägg. Det är inte särskilt svårt att skriva ett överklagande, lagen kanske ändras och allt kan inte räknas i pengar för i så fall skulle jag inte sitta här och skriva vilket skett i snart 1 1/2 år oavlönad. Det finns något som hter tillfredställelse med det man gör. et ok från någon som tycker man gjort något bra. En dom som man vinner i högsta instans är rena bingon och kan inte räknas i pengar även om det blir resultatet.
Lars
[email protected]
[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 7 av
9
2006-03-04, kl 14:34
larsarenander
Mina inlägg är helt oavlönat och inte en krona har jag fått för detta däremot en massa tack. Det har resulterat i att jag kommer att starta en hemsida, men det har hela tiden kommit en massa annat emellan som inte har med detta att göra. Jag vill ju väldigt gärna bli klar med boken samtidigt. Har du läst romanen på västfronten intet nytt eller okänd soldat. då har du en hum om den verklighet jag kommer att skildra, fast i dubbel bemärkelse.
Jag är mitt eget ombud så det är inte särskilt dyrt.
Säg den på RSV som skulle medge att man har fel. Det är inte detsamma som att högre instans har samma uppfattning. Det är ingen risk men tar däremot lite tid.
Lars
[email protected]
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 8 av
9
2006-03-04, kl 14:40
larsarenander
Tack vare mina överklagande både i get och andras intresse har givit någon million i återbäring under årens lopp omräknat i dagen penningar, så helt värdelöst är det inte ekonomiskt.
Lars
[email protected]
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat