Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Rullande Reklam

Inlägg 1 av 4

2006-02-12, kl 11:27

username

Medlem
#41536

Inlägg: 5

Rullande Reklam

hej
Jag undrar om det låter intressant för företag om att ha sin logga på min bil? Bilen kommer att finnas i Södra Skåne och i Köpenhamn. Bilen kommer att åka runt och låta de andra trafikanterna inspireras av reklamen som finns på bilen.På detta viss så får de småförtagen lättare att marknadsföra sig.Jag anser att med detta så täcker man en stor del av marknaden. Förmodligen kommer trafikanteras blickar dras till bilen.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2006-02-12, kl 17:12

username

Medlem
#41536

Inlägg: 5

Citat:

Ursprungligen postat av:

Citat:

Ursprungligen postat av:

hej
Jag undrar om det låter intressant för företag om att ha sin logga på min bil? Bilen kommer att finnas i Södra Skåne och i Köpenhamn. Bilen kommer att åka runt och låta de andra trafikanterna inspireras av reklamen som finns på bilen.På detta viss så får de småförtagen lättare att marknadsföra sig.Jag anser att med detta så täcker man en stor del av marknaden. Förmodligen kommer trafikanteras blickar dras till bilen.



Idén är bra och jag har också tänkte på den men frågan är hur man exponerar det. Hur många annonser på en bil? Hur stora? Var sitter dem?

Sen är också en viktig fråga hur man garanterar var bilen har kört.




SÅ du har okcså tänkt på det. Det är något man måste bygga på. Trovärdigheten är en faktor som är svår att bevisa. Jag tycker att man bör anpassa bilen efter efterfrågan av företag. Man får göra en marknadsundersökning. De kommer sitta på bilens lack. De två frågorna kan man diskutera efter intresset och efterfrågan.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2006-02-13, kl 16:21

obd

obd

Inlägg: 6

Citat:

Ursprungligen postat av:

hej
Jag undrar om det låter intressant för företag om att ha sin logga på min bil? Bilen kommer att finnas i Södra Skåne och i Köpenhamn. Bilen kommer att åka runt och låta de andra trafikanterna inspireras av reklamen som finns på bilen.På detta viss så får de småförtagen lättare att marknadsföra sig.Jag anser att med detta så täcker man en stor del av marknaden. Förmodligen kommer trafikanteras blickar dras till bilen.



Hej

Vi är ett företag i Örebro som erbjuder sådan marknadsföring för företag. Vill du veta mer besök oss på www.orebrobildiagnos.se

www.orebrobildiagnos.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2006-08-03, kl 13:38

username

Zoran
Lukic

Inlägg: 1

det tycker jag e en bra idee........ har du nr man kan nå dig på

Inläggets betyg
Svara Svara med citat