Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Behöver hjälp med webdesign, e-butik. Tips?

Inlägg 1 av 5

2006-01-28, kl 22:18

username

Henrik
Gustafson

Inlägg: 49

Behöver hjälp med webdesign, e-butik. Tips?

Har en webbutik som behöver en upphottad design. Efterlyser tips på var man kan vända sig för att få hjälp med sådant.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2006-01-30, kl 15:59

tuppenja

tuppenja

Inlägg: 11

Jag känner en kille som går sista halvåret på en webbutvecklingsskola eftersom att han inte är helt klar tar han eller inte jättesummor som vissa andra gör men han är mycket duktig och kan lätt fixa både design och programering. kontakta honom på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2006-01-30, kl 16:28

username

Andreas
Nilsson

Inlägg: 15

Hej. Jag har jobbat med detta på min fritid för ett företag i england i två år. Jag håller hög kvalité och bra priser.
Har flera referensverk jag kan visa om du är intresserad.
Du kan kontakta mig på [email protected] ( snart är min .se domän klar)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2006-02-03, kl 07:34

username

Ingela
Svensson

Inlägg: 11

Hej!

Vi hjälper gärna till men behöver se butiken ifråga. Behöver även veta om du hyr butik eller om det är din egen och vilka begränsningar det i så fall finns gällande designen.

Titta gärna in på vår hemsida: www.mitrenga.se
eller maila: [email protected]

Ge dina bilder nytt liv!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2006-02-28, kl 19:03

Jolson

Jolson

Inlägg: 101

Hej
Jag skulle förvisso säkert kunna hjälpa dig men jag föreslår att du istället tar en titt på Mamuts hemsida. De har vad de kalla Mamut web free och start. Dessa båda paket ger dig ett mycket enklet sätt att själv skapa en hemsida som ser bra ut och som du själv har full kontroll på. Dessutom kan du lägga in nyheter och skapa en webshop hur enkelt som helst.
Kan du skriva brev och lägga in en bild i Word så är du nästa överkvalificerad för deras system så enkelt är det. Dessutom i princip gratis (free är gratis och start kostade ca 8-900kr om jag minns rätt!).
Lycka till! (och skulle du mot förmodan inte få rätt på det så kan jag hjälpa dig för några hundringar!
M.v.h.

Johan Olson, Maxone KB, [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat